Навчання
Пошук на сайті
Швидкий пошук

Або
Теги

імені, будуть, випускників, вищих, Всі конспекти для 9 класу, ВСІ конспекти уроків для 8 класу, Вчителю початкових класів, дітей, закладів, ЗБІРНИК ЗАВДАНЬ для підсумкових контрольних робіт з історії України, зовнішнього, Конспекти уроків англійської мови 9 клас, Конспекти уроків з УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 клас, міністерства, Міністр, навчальних, навчального, навчання, науки, незалежного, області, образования, освіти, освіту, оцінювання, проведення, рішення, роботи, розвитку, років, студентів, Також, тестування, України, Університет, Університету, управління, центру, школи, якості

Показати всі теги
{links}



Сортувати статті за: датою | популярністю | відвідуваністю | коментарями | алфавітом
Виберіть варіант відображення: Повністю або Тільки заголовки
▸ Сторінка 8

Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти

Сфера відповідальності: м.Київ, Київська область, Черкаська область

Адреса: 07400, Київська обл., м.Бровари, вул.Незалежності, 14-б
Телефон: 8 (044) 360-70-04
e-mail: rc_kiev@ukr.net
Сайт: www.kievtest.org.ua
Київський РЦОЯО відповідає за проведення зовнішнього незалежного оцінювання в таких регіонах:
м.Київ
Київська область
Черкаська область
Директор - Сакаєва Світлана Вікторівна.

Порядок реєстрації учасників пробного тестування
alt

Пробне зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень (пробне тестування) - це добровільне тестування осіб, що мають намір вступати до вищих навчальних закладів, яке дає їм можливість ознайомитися з процедурою проведення зовнішнього оцінювання


Пробне тестування проводиться регіональними центрами оцінювання якості освіти за кошти фізичних і юридичних осіб.
РЕЄСТРАЦІЯ БАЖАЮЧИХ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ПРОБНОМУ ОЦІНЮВАННІ 2009 р. ЗДІЙСНЮВАТИМЕТЬСЯ РЕГІОНАЛЬНИМИ ЦЕНТРАМИ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ З 1 ЛИСТОПАДА ДО 1 ГРУДНЯ 2008 року ЧЕРЕЗ МЕРЕЖУ INTERNET.
Для того щоб зареєструватися для участі в пробному зовнішньому оцінюванні (тестуванні) необхідно:
1. Прийняти рішення про те, з яких предметів Ви бажаєте пройти пробне тестування...


Технічні характеристики тестів
alt

Офіційні технічні характеристики тестів 2009 року з біології, географії, іноземної мови (англійської, іспанської, німецької та французької), історії, математики, української мови та літератури, фізики, хімії


В Українському центрі оцінювання якості освіти розроблено технічні специфікації тестів, що будуть використовуватися під час зовнішнього незалежного оцінювання (тестування) у травні-червні 2009 року. У 2009 році загальну кількість предметів ЗНО зменшено з 11 до 8, а кожен випускник 2009 року зможе пройти тести з п'яти предметів.

Англійська мова, Біологія, Географія, Іспанська мова, Історія, Математика, Німецька мова, Українська мова та література, Фізика, Французька мова, Хімія


Література для самопідготовки до тестування 2009 року
alt

Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив список літератури яку рекомендується використовувати під час підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання яке буде проведено у 2009 році


Основну інформацію щодо підготовки до зовнішнього оцінювання з усіх предметів тестування розміщено в інформаційному збірнику «Зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів. 2008 p.» (Інформаційні матеріали /Український центр оцінювання якості освіти: Уклад.: І.Л. Лікарчук (наук. ред.) та ін. - К., 2007. - 288 с.).

Для підготовки до тестування з конкретних предметів використовуйте посібники та підручники, рекомендовані Міністерством освіти і науки України.

Методичні рекомендації учням із проблем тестування
alt

Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій екзаменаційній обстановці, почніть готуватись до тестування заздалегідь

А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже даний матеріал.
Тренуйся!
Перед офіційним (змаганням, атестацією) тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування. Не можна навчитись добре вирішувати тести, не виконуючи їх самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки призводять до знайомства з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.
Поспішай!
Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, потрібний для виконання тестів. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування...

Коментар Українського центру оцінювання якості освіти, щодо тестування у 2009 році
alt

Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив коментар до наказу Міністерства освіти "Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень учнів, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України у 2009 році"

24 вересня 2008 р. в Міністерстві юстиції України зареєстрований наказ Міністра освіти і науки України № 804 від 3 вересня 2008 року "Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень учнів, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України у 2009 році".

Згідно з зазначеним наказом у 2009 році бажаючі вступити до вищих навчальних закладів України на навчання за освітньо-професійними програмами молодшого спеціаліста та бакалавра (спеціаліста, магістра медичного та ветеринарно-медичного спрямування) повинні будуть пройти зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) навчальних досягнень у формі тестування, що проводитиметься у травні-червні із таких предметів: українська мова та література (один тест), математика, фізика, хімія, історія України, географія, біологія та одна із іноземних мов (англійська, німецька, французька, іспанська).

Тестуємо тестування
Зовнішнє тестування. Чи доцільне воно сьогодні? Чи готове суспільство до його визнання?

Зовнішнє тестування. Чи доцільне воно сьогодні? Чи готове суспільство до його визнання? Як подолати розрив між вимогами до учнів та їх реальним бажанням учитись, а не тільки здати тести? Ми акцентуємо вашу увагу на різних точках зору вчителів. Наразі думки Ірини Гончарової, учителя Болградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2

Перші уроки проведення зовнішнього оцінювання або, як кажуть, тестування, які вони? Чи здатні висвітлити позитивні та негативні риси сучасної освіти України? І взагалі, це погано чи добре? На всі ці запитання навряд чи можна дати або знайти вичерпані й універсальні відповіді. Кожний учитель має з цього приводу власну думку. Пропоную шановному товариству свою.
Зовнішнє незалежне оцінювання за суттю своєю, незаперечно, - велике благо не тільки для сучасної школи, а і для всього суспільства, держави. Протягом останніх років, тобто після введення дванадцятибальної системи оцінювання навчальних досягнень учнів, яка передбачає видачу атестатів з необмеженою кількістю оцінок низького рівня, разом з відміною обов'язкових перехідних іспитів і можливості залишитись на повторне навчання, тобто санкціонованим зниженням важливості отримання базових знань, тестування - єдине благо, запропоноване Міністерством освіти і науки України, яке може сприяти підвищенню важливості освіти.


Василий Кремень: нужно пересмотреть льготы для поступления в вуз
Василий Кремень: нужно пересмотреть льготы для поступления в вуз

С 1 декабря в Украине начинается регистрация участников внешнего независимого оценивания (тестирования) на 2009 год. В то же время проведение тестирования, которое впервые широкомасштабно состоялось в этом году, вызывает неоднозначную реакцию в обществе

Своим мнением по этому поводу в интервью АМИ "Новости-Украина" поделился академик Национальной академии наук Украины, президент Академии педагогических наук, экс-министр образования Василий Кремень.
Оправдало ли себя введение внешнего независимого оценивания, цель которого, как было заявлено, - объективная и справедливая оценка знаний выпускника и равный и справедливый доступ в вузы?
Работа над тестированием была начата в 2003-2004 годах, когда я был министром образования. В качестве эксперимента тогда было проведено тестирование в четырех областях, и уже тогда вузы имели право принимать студентов по его результатам. Летом 2004 года Кабинет министров принял постановление о переходе в течение нескольких лет к тестированию. Я приветствую проведение в этом году масштабного тестирования, которое в целом было успешным. Надо продолжать двигаться вперед и исправлять недостатки, связанные в первую очередь с тем, что тестирование было проведено впервые.

ЗНО-2009: прохідний бал підвищать ВНЗ
ЗНО-2009: прохідний бал підвищать ВНЗ

Умови прийому до ВНЗ на 2009 рік були затверджені раніше, ніж будь-коли, - ще у вересні цього року. До 1 листопада мають опублікувати свої умови прийому всі ВНЗ. Травень-червень наступного року відведено школярам для підготовки і складання тестів

На круглому столі «Зовнішнє незалежне оцінювання знань. Уроки ЗНО-2008 і перспективи ЗНО-2009», крім іншого, обговорювали нові умови прийому, покликані усунути незручності останньої вступної кампанії.
На майбутнє тестування винесено вже не 11, а вісім предметів: пішли під ніж основи економіки і права, всесвітня історія і зарубіжна література. Зате додалася іноземна мова - англійська, німецька, французька або іспанська. Творчі конкурси залишаються.
Ліквідовано сумнозвісний пункт 15 із його «особливими умовами». Поза конкурсом - за умови подання сертифіката із балами, не нижчими за прохідний мінімум, - до ВНЗ зараховуються інваліди I і ІІ груп, діти-сироти, чорнобильці, ветерани, діти шахтарів, гірничорятувальників та військовослужбовців, які загинули під час виконання службових обов'язків. Ті, хто закінчив школу за кордоном, і ті, хто повернувся з армії якраз до вступу, можуть обирати: брати участь у конкурсі на зарахування з балами УЦОЯО чи складати вступні іспити в самому ВНЗ. Певні переваги мають призери всеукраїнських і міжнародних олімпіад.

Підводне каміння незалежного оцінювання
alt

Перехід до системи незалежного тестування має багато виправдань: це відповідає демократичним нормам, підвищує об'єктивність оцінки та уніфікує рівень вимог у всій країні, відповідає широкій світовій практиці, сприяє інтеграції України в європейський освітній простір, ставить заслін на шляху корупції і багато чого іншого

На наш погляд, усе це правильно й неправильно одночасно. І не тільки тому, що все можна довести до абсурду або організаційно зіпсувати ідею.
Існує чимало причин для роздумів із приводу тотального запровадження незалежного тестування учнів загально-освітніх шкіл, але якщо назвати головні, то це, на наш погляд, відсутність глибокого психологічного й філософського опрацювання взагалі та відсутність урахування реалій України. Але все це при дуже добрій і «правильній» риториці. Ми зобов'язані замислитись, перш ніж перейти до незалежного тестування як до нової системи оцінювання навчальних досягнень учнів, отриманих у школі, та системи відбору абітурієнтів до навчання у вищий школі. Від цього залежить доля країни, а за даними досить представницького соціологічного опитування (32466 голосів!) на сайті Українського Центру оцінювання якості освіти testportal.com.ua, 23 % респондентів уважають стару систему вступу до ВНЗ справедливою. Це немало, чи не так?!

Міжнародна практика зовнішнього тестування
Міжнародна практика зовнішнього тестування

Зовнішнє оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів, яке просто називають зовнішнім тестуванням, діє в багатьох країнах світу...

Проаналізувавши досвід освітніх систем більшості розвинених країн, можна стверджувати, що головним інструментом оцінювання в них є зовнішнє тестування, основною перевагою якого є отримання об'єктивних результатів про якість навчальних досягнень учнів. Сьогодні запровадження системи випускних-вступних іспитів є однією з найбільш суттєвих змін в освітній системі й нашої країни.
Зовнішнє оцінювання - це процес визначення рівня навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів установами, що не залежать від загальноосвітніх і вищих навчальних закладів. В Україні такими установами є Український центр оцінювання якості освіти та дев'ять регіональних центрів. Дане оцінювання є зовнішнім, оскільки процедура відбувається на базі спеціально підготовлених пунктів тестування і виключає можливість оцінювання навчальних досягнень учнів у своєму навчальному закладі. Зовнішнє оцінювання поєднує в собі два важливих завдання: оцінити навчальні досягнення випускників шкіл (провести їх сертифікацію) та здійснити відбір кращих учнів для навчання у вищих навчальних закладах (селекцію випускників).

Пробное тестирование: 50-80 грн и регистрация по интернету
Пробное тестирование: 50-80 грн и регистрация по интернету

С 1 ноября - Украинский центр оценивания качества образования (УЦ) открывает регистрацию желающих испытать силы в ходе пробного тестирования

И к этой же дате все вузы страны должны обнародовать уже утвержденные в Минобразования внутренние Правила приема с общим перечнем конкурсных дисциплин (не менее 2-х) и указанием профильного предмета, по которому, как мы уже сообщали, вузы смогут повышать минимальный «входной» балл в зависимости от конкурсной ситуации. Все это означает, что вступительная кампания 2009 года фактически уже стартовала.

В том, как будет проходить регистрация на основное и пробное тестирование и что изменилось в сравнении с прошлым годом, нам помогали разбираться директор Украинского центра оценивания качества образования Игорь Ликарчук и директор Киевского регионального центра оценивания качества образования Светлана Сакаева.

Тестування по-українськи
Тестування по-українськи Для пересічного громадянина робота центру пов'язується перш за все з тестуванням випускників середніх шкіл. Але, з огляду на назву Вашої установи, діяльність її ширша, чи не так? Які провідні цілі поставлено перед Українським центром оцінювання якості освіти?

І. Лікарчук: Так, Український центр оцінювання якості освіти, окрім тестування (а саме так у повсякденному вжитку називають зовнішнє незалежне оцінювання), повинен займатися й іншими проблемами. Це й моніторинг якості освіти, і атестація педагогічних кадрів, і проведення соціологічних досліджень, і ще багато чого. З усього цього комплексу проблем сьогодні ми займаємося лише проведенням зовнішнього оцінювання, яке дає змогу суспільству реалізувати в повному обсязі норми Конституції щодо забезпечення рівного доступу до вищої освіти. Його запровадження виявилося дуже складною справою, що вимагає великих фінансових, організаційних, інтелектуальних затрат і, якщо хочете, цілодобової роботи. Упевнений, що якби ми взялися за все відразу, то не зробили б до пуття нічого. Тому ми сконцентрувалися, ураховуючи фінансові та інші можливості, на вирішенні саме проблеми запровадження зовнішнього оцінювання.

Абитуриент-2009: новые правила поступления в вузы

Абитуриент-2009: новые правила поступления в вузыУ медалистов и довузовцев забрали льготы, а по самым рейтинговым специальностям вузы наверняка поднимут проходной балл

Осталась позади нашумевшая вступительная кампания в вузы. В этом году она впервые проводилась по сертификатам внешнего независимого оценивания, что должно было обеспечить «равный доступ к высшему образованию». И действительно, известно немало фактов, когда благодаря новой системе приема на самые престижные специальности поступали ребята, которые раньше об этом не могли и мечтать. Но главное образовательное ведомство не собирается останавливаться на достигнутом, а заявляет о намерении продолжить начатую работу с тем, чтобы максимально приблизить национальные стандарты в сфере высшего образования к общеевропейским.

Намедни в столице состоялось рабочее совещание ректоров и ответственных секретарей приемных комиссий вузов всех уровней аккредитации и форм собственности, где об изменениях и нововведениях следующего сезона. Думается, о них будет полезно узнать сегодняшним одиннадцатиклассникам и всем, кому предстоит штурмовать вузы будущим летом. В том числе и в свете того, что 2009 год, видимо, станет последним, когда еще будут действовать более-менее либеральные условия поступления. Дальше МОН намерен их существенно ужесточить.


В 2009 году правила тестирования ужесточатся
alt

В следующем году вузам не удастся выдумывать собственные условия для абитуриентов. Поступающим тоже легче не станет - придется сдавать и математику, и иностранные языки - но абитуриенты будут застрахованы от нечестной игры приемных комиссий

Профиль не поможет
Юлия этим летом поступила на юрфак КНУ им. Шевченко исключительно благодаря высоким баллам, полученным во время внешнего независимого тестирования: 592 при проходном 584.

Существенную роль в таком результате сыграло то, что девушка училась в школе с углубленным изучением права, и по профильному предмету - основам правоведения - до максимума ей не хватало всего одного балла. Уже в следующем году углубленное изучение права девушке практически ничем не помогло бы. Основы правоведения наряду с еще тремя предметами изъяли из перечня дисциплин, по которым будут проводить тестирование.


Вхід на сайт
Логін
Пароль
 
Увійти через ВК або Google
ТОП матеріали
  • Клуб разговорный с английского!
  • Первый центр инклюзивного образования откроют в Николаеве
  • Основы выбора пляжного надувного матраса
  • Музыкальные игры онлайн для девочек
  • Здоровая еда с доставкой на дом
  • Архів
    Вересень 2018 (2)
    Червень 2018 (2)
    Травень 2018 (1)
    Квітень 2018 (2)
    Березень 2018 (3)
    Лютий 2018 (2)

    Наші друзі








    2008-2010, 2015 «Залік.Орг.Юа».

    При використанні матеріалів порталу Zalik.org.ua гіперпосилання на ресурс обов'язкове. У відповідності з нормами ст. 8 Закону України Про авторське право (3792-12), матеріали, розміщені на даному сайті, є об'єктом авторського права. Будь-яке копіювання інформації без письмового дозволу ЗАБОРОНЕНО, і буде переслідуватися за законом.